К основному контенту

Унівські результати

                              

Динаміка
навчальних досягнень учнів з математики
у 3-му класі на 2018/2019 н.р. І семестр (у %)




Динаміка
навчальних досягнень учнів з румунської мови
у 3-му класі на 2018/2019 н.р. І семестр (у %)


Динаміка
навчальних досягнень учнів з румунського читання
у 3-му класі на 2018/2019 н.р. І семестр (у %)







Динаміка
навчальних досягнень учнів з математики
у 3-му класі на 2018/2019 н.р. І семестр (у %)





3 клас
за навчальний рік 2018-2019 І семестр
Середній бал класу – 8.7

Предмет
№ учнів
Середній бал
Початковий рівень у %
Середній рівень у %

Достатній рівень у %
Високий рівень у %
Румунська мова
16
8.3
-
19
44
37
Румунське читання
16
9.4
-
6
44
50
Математика
16
8.6
-
13
50
37
Природознавство
16
8.8
-
13
50
37


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ІНТЕГРАЦІЯ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ

  У Великому тлумачному словнику сучасної української мови подано універсальне тлумачення поняття інтеграція – «доцільне об’єднання та координація дій різних частин цілісної системи". За системного підходу   інтеграція визначається як процес взаємодії двох або більше систем з метою створення нової, яка набуває нових властивостей завдяки зміні властивостей та зв’язків її елементів . Американський педагог Дж.Гіббоне висловлював думку, що інтегрувати – це поєднувати частини систем таким чином, щоб результат об’єднання в сумі перевершував їх значення до взаємодії. Деякі вчені, зокрема Антонов Н.С., розглядають поняття «інтеграція» у загальнонауковому аспекті, визначаючи його природне протиставлення поняттю «диференціація» та наголошуючи на високому рівні системності: «це процес взаємопроникнення, ущільнення, уніфікаціїзнання, який проявляється через єдність з протилежним йому процесом розчленування, розмежування, диференціації». На думку Н. Костюка, «інтеграція...

Румунсько – український, українсько-румунський словник термінології для учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин

№2

Раз, два – всі пірнають. Три, чотири – виринають. П′ять, шість – на воді Кріпнуть крильця молоді. Сім, вісім – що є сили Всі до берега приплили. Дев′ять, десять – розгорнулись. Обсушились, потягнулись І розбіглись, хто куди.