К основному контенту

ЛЕГО



Як зробити урок не просто змістовним, а насправдіцікавим для дітей? Цеодне з ключовихзапитань, яке ставить собікоженвчитель. Відповідь – перетворити урок на захопливугру!
Для запровадженняігровогонавчаннявже з 1 вереснявсіпершачкиУкраїниотримаютьіндивідуальнінабори LEGO «Шістьцеглинок». Хтосьізвчителівобов'язково скептично зазначить, що 6 цеглинок – надзвичайно мало, але насправді все залежитьвідкреативності педагога!
Днями у Харкові на (не)конференціюEdCamp для обмінудосвідомзібралисянайбільшпрогресивні та творчівчителі з усієїУкраїни. Редакціянашого проекту такожвідвідалацейзахід. Однією з ключових в обговореннібула тема НУШ. Звісно, мовайшла і про освітній тренд «Шістьцеглинок», набориякихбулизапропонованіучасникам (не)конференції як роздатковийматеріал. Ділимося прикладами використанняцихінструментів на уроках. Усіприкладивзяті з офіційного методичного посібникавід LEGO Foundation «Гра по-новому, навчанняпо-іншому», розміщеного на сайті МОН та «SixBricks». 
1. «Візерунки»
Дітивчаться:
·                  помічати і складативізерунки;
·                  експериментувати;
·                  генерувативласніідеї;
·                  працюватисамостійно та вкоманді.
Основнізавдання:
Дітикопіюютьвізерунок, створенийвчителем, і намагаютьсяйогопродовжити (дорослийпочинаєстворювативізерунок, а дітизавершуютьйого). Цезавданнявиконується 3-4 рази з різнимиваріантамивізерунків.
Необхідно з кожним разом додаватиувізерунок пропуски, звертаючи на цеувагудітей.
Запитання до дітей:
·                  Щотакевізерунок?
·                  Де зустрічаютьсявізерунки у повсякденні?
·                  Як можнаописатицейвізерунок?
2. «Запам'ятайки»
Дітивчаться:
·                  утримуватиінформацію у пам'яті;
·                  знаходитиасоціації;
·                  описувативласнідії.
Основнізавдання:
Дорослийбере 2 будь-якіцеглинки, з'єднуєїх, накриваючиштири. Підіймаєцеглинки, щобусідіти могли побачити, тримаєпротягом 5 секунд і ховає. Дітикопіюютьпослідовністькольорів та спосібз'єднанняцеглинок.

Запитання до дітей:
·                  Порівняйте свою фігурку з моєю. Вониоднакові?
·                  Чим вони відрізняються?
·                  Якщофігуркивідрізняються, щопотрібнозробити, щоб вони стали однаковими?
Вправуможнаускладнити, змінившикількістьцеглинок та способиїхз'єднання.
3. «Зміюка-закарлюка»
Дітивчаться:
·                  творчопідходити до вирішеннязавдання;
·                  працювативкоманді;
·                  вигадувати та розповідатиісторії.
Основнізавдання:
У парах дітизмішуютьсвоїцеглинки та будуютьзмію.

Запитання до дітей:
·                  Яким чином можнапередатирух, манеру поведінки, способимаскуваннязмії?
·                  Що можете розповісти про вашу змію?
·                  Презентуйте свою Зміюку-Закарлюку.
·                  Якізапитанняможнапоставититоваришам, щоббільшедізнатись про їхніхзмій.
4. «Спина до спини»
Дітивчаться:
·                  описуватисвої та чужідії, пояснюватиїхнаслідки;
·                  ставити себе на місцеінших.
Основнізавдання:
Дітисидятьабо стоять спина до спини, тримаютьу руках 3 однаковіцеглинки. Одна дитинабудуєпевну фігуру, а потімпояснюєсвоємусусіду, якийсидить за спиною, як йомузбудуватитаку ж.
Післяпояснень, дитинабудує свою фігурку, не ставлячипитань і не дивлячись на фігурутовариша з пари, якийщойнопояснював, як саме треба їїскласти.
Діти в паріпорівнюютьсвоїфігурки й обговорюють, як йшлобудівництво, а потімміняються ролями та виконуютьті ж самізавдання.

Запитання до дітей:
·                  Як випояснювалитоваришеві, що й як необхіднобудувати?
·                  Яківказівкибулизрозумілими такорисними?
·                  Які виникалискладнощі?
5. «Кубик-звисайлик»
Дітивчаться:
·                  упевненобратися за новізавдання;
·                  бути уважними, зосереджуватись на завданні, яке виконується в конкретний момент;
·                  експериментувати та робитивисновки.
Основнізавдання:
Кожнадитинакладе по цеглинціблизько до краю столу, а іншіприєднує так, щоб вони звисали з поверхні. Основна мета цієївправи – перевірити, скількицеглинокможезвисати з краю столу.
Запитання до дітей:
·                  Скількицеглинокви можете приєднати до тієї, щолежить на столі? Пам'ятайте, що вам потрібноурівноважуватитіцеглинки, яківисять у повітрі.
·                  Яке рішення, на вашу думку, спрацюєнайкраще?
6. «Підступнарівновага»
Дітивчаться:
·                  маніпулюватидрібними речами;
·                  наполегливопрацювати, долатитруднощі;
·                  розвивативласну тактику виконаннязавдання.
Основнізавдання:
Дітивідділяютьцеглинки одна відодної у довільному порядку і кладутьїх перед собою.ю. Потім, складаючивузьким боком до вузького, будують вежу. Після того, як вежу побудовано, можназапропонуватизробитицеще раз, змінивши при цьому «будівельника».


Запитання до дітей:
·                  Як вам вдалосяпобудувати вежу? Дайте дітямможливість по черзірозповісти, як вонибудували вежу.
·                  Якби вам зновузапропонувализбудувати вежу, якими б буливашідії?
Ідеїуроків з використанням LEGO зБібліотеки «На Урок»
Про матеріал: У матеріалі наведено 25 універсальнихігор з набором LEGO «6 цеглинок» для 1-го класу НУШ, кожна з якихміститьчіткіпокроковізавдання, запитання для дітей, ілюстрації. При цьомузазначено час виконаннязавдань кожного типу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ІНТЕГРАЦІЯ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ

  У Великому тлумачному словнику сучасної української мови подано універсальне тлумачення поняття інтеграція – «доцільне об’єднання та координація дій різних частин цілісної системи". За системного підходу   інтеграція визначається як процес взаємодії двох або більше систем з метою створення нової, яка набуває нових властивостей завдяки зміні властивостей та зв’язків її елементів . Американський педагог Дж.Гіббоне висловлював думку, що інтегрувати – це поєднувати частини систем таким чином, щоб результат об’єднання в сумі перевершував їх значення до взаємодії. Деякі вчені, зокрема Антонов Н.С., розглядають поняття «інтеграція» у загальнонауковому аспекті, визначаючи його природне протиставлення поняттю «диференціація» та наголошуючи на високому рівні системності: «це процес взаємопроникнення, ущільнення, уніфікаціїзнання, який проявляється через єдність з протилежним йому процесом розчленування, розмежування, диференціації». На думку Н. Костюка, «інтеграція...

Румунсько – український, українсько-румунський словник термінології для учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин

№2

Раз, два – всі пірнають. Три, чотири – виринають. П′ять, шість – на воді Кріпнуть крильця молоді. Сім, вісім – що є сили Всі до берега приплили. Дев′ять, десять – розгорнулись. Обсушились, потягнулись І розбіглись, хто куди.