К основному контенту

Фізкультхвилинки на уроках читання

Раз, два, три – з нами на галявину іди. Раз, два, три, чотири, п’ять – Будем в лісі крокувать. Там пташок ми пострічаєм. Разом з ними політаєм. Разом з зайцем пострибаєм. А від вовка повтікаєм. Як лисичка, до зайчат підкрадемось, Як ведмедик клишоногий потанцюєм, Ледве чутно галявиною помандруєм.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ІНТЕГРАЦІЯ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ

  У Великому тлумачному словнику сучасної української мови подано універсальне тлумачення поняття інтеграція – «доцільне об’єднання та координація дій різних частин цілісної системи". За системного підходу   інтеграція визначається як процес взаємодії двох або більше систем з метою створення нової, яка набуває нових властивостей завдяки зміні властивостей та зв’язків її елементів . Американський педагог Дж.Гіббоне висловлював думку, що інтегрувати – це поєднувати частини систем таким чином, щоб результат об’єднання в сумі перевершував їх значення до взаємодії. Деякі вчені, зокрема Антонов Н.С., розглядають поняття «інтеграція» у загальнонауковому аспекті, визначаючи його природне протиставлення поняттю «диференціація» та наголошуючи на високому рівні системності: «це процес взаємопроникнення, ущільнення, уніфікаціїзнання, який проявляється через єдність з протилежним йому процесом розчленування, розмежування, диференціації». На думку Н. Костюка, «інтеграція...

Румунсько – український, українсько-румунський словник термінології для учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин

№2

Раз, два – всі пірнають. Три, чотири – виринають. П′ять, шість – на воді Кріпнуть крильця молоді. Сім, вісім – що є сили Всі до берега приплили. Дев′ять, десять – розгорнулись. Обсушились, потягнулись І розбіглись, хто куди.