К основному контенту

Чистомовки для фонетичної зарядки

Ась - ась - ась - жирнесенький карась. Ом - ом - ом - це пливе усатий сом. Ка - ка - ка - хижа щука от така. Юн - юн - юн - довгий і вертлявий в'юн. Ож - ож - ож - заховавсь колючий йорж. Ера - ера - ера - яскрава це Венера. Аре - аре - аре - червонуватий Марс. Ун - ун - ун - із «ремінцем» Сатурн. Он - он - он - віддалений Плутон. Урій - урій - урій - найшвидший це Меркурій. Ітер - ітер - ітер - гроза планет Юпітер. Ля-ля-ля - улюблена Земля. Тя - тя - тя - є тільки тут життя. Іть - іть - іть - планету бережіть. Ем - ем - ем - планету збережем.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ІНТЕГРАЦІЯ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ

  У Великому тлумачному словнику сучасної української мови подано універсальне тлумачення поняття інтеграція – «доцільне об’єднання та координація дій різних частин цілісної системи". За системного підходу   інтеграція визначається як процес взаємодії двох або більше систем з метою створення нової, яка набуває нових властивостей завдяки зміні властивостей та зв’язків її елементів . Американський педагог Дж.Гіббоне висловлював думку, що інтегрувати – це поєднувати частини систем таким чином, щоб результат об’єднання в сумі перевершував їх значення до взаємодії. Деякі вчені, зокрема Антонов Н.С., розглядають поняття «інтеграція» у загальнонауковому аспекті, визначаючи його природне протиставлення поняттю «диференціація» та наголошуючи на високому рівні системності: «це процес взаємопроникнення, ущільнення, уніфікаціїзнання, який проявляється через єдність з протилежним йому процесом розчленування, розмежування, диференціації». На думку Н. Костюка, «інтеграція...

Інтегрований курс «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

(«Громадянська та історична», «Соціальна та здоров'язбережувальна», «Природнича» освітні галузі) 1 клас   Пояснювальна записка 21   Зазначені освітні галузі можуть реалізовуватись окремими предметами або в інтегрованому курсі за різними видами інтеграції (тематична, процесуальна, міжгалузева; в межах однієї галузі; на інтегрованих уроках, під час тематичних днів, в процесі проектної діяльності) за активного використання міжпредметних зв’язків, організації різних форм взаємодії учнів. Для розв'язанняучнямипрактичнихзавдань у життєвихситуаціяхзалучаютьсянавчальнірезультати з іншихосвітніхгалузей. Метою навчальноїпро грами «Я досліджуюсвіт» є ознайомлення молодшихшколярів з інтелектуальнимипорушеннями з навколишнімсвітом у процесізасвоєннярізнихвидівсоціальногодосвіду, щоохоплює систему інтегрованихзнань про природу і суспільство, ціннісніорієнтації в різних сферах життєдіяльності та соціальної практики, способидослідницькоїповедінки, якіхарактеризуютьздатністьучнівр...